Kuptimi ‘kopje e njehsuar me origjinalin’?

Pershendetje,

Nje institucionin i administrates publike, ne nje thirrje te tij, kerkon si pjese dokumentacioni nje kopje te njehsuar me origjinalin te diplomes dhe ose kopje te njehsuar te librezes se punes?
A jane keto kopje te noterizuara qe merren tek nje noter?

Qytetari: M.M.
Data: 12 Korrik 2022, Kategoria: Legjislacion

Përgjigje nga Avokatët tanë për pyetjen.

Juristi Online

One Response

  1. 1

    Pershendetje,
    Ju duhet te paraqiteni prane nje zyre noteriale me dokumentacion si:
    – Diplome origjinale,
    – Libreze pune.
    Zyra noteriale do te kryej noterizimin duke vertetuar qe diploma dhe libreza e punes eshte e njejte me origjinalin. Me pas dokumentin e noterizuar (vertetuar me origjinalin) duhet ta depozitoni prane Institucionit te Administrates Publike.
    Faleminderit!

Lini një Përgjigje